fredag 14 augusti 2009

Bienvenue på kaffe


En av de mer grandiosa fördelarna med ett medlemskap i SPRUCE UP! Champagne-klubb är att du är alltid är välkommen att hälsa på i medlemslokalerna. Och om du ännu inte är medlem (klick) så tycker jag att du ska kika förbi och utkräva ditt medlemskap, eftersom alla har rätt att lära sig mer om hur livet blir gladare med ett glas champagne i näven. Dessutom följer vi samma principer som den franska revolutionen - det är helt gratis att gå med (det är lite krångligare att gå ur med huvudet i behåll, men allt kan ju inte bara vara fördelar).

Hur hittar du hit? Ta dig till Narvavägen i Stockholm och ta sikte på den vajande trikoloren. Nummer 22 ligger femtio meter till höger.
Välkommen.

2 kommentarer:

Malin Winbladh sa...

Oj, och jag som alltid ringer och medelar när jag ska komma. I dag har vi tillbringat dagen på Gröna Lund (eftersom Erik fyller 3 år). Hans standard kommentar var att allting var toppen och att när Vincent fyller 3-år ska de göra om allt! Ska vi skjuta på det till 4-årsdagen? Själv har jag det lite körigt på måndag!
/Malin

Kåre Halldén sa...

Det tycker jag nästan.
Erik är för övrigt inbjuden till (champagnefritt) 3-årskalas någon gång i slutet på augusti.